Sote Omni360 Etäkonsultaatio

Ainutlaatuinen etäpalvelukokonaisuus

Etäkonsultaatio ja kameraAinutlaatuinen etäpalvelukokonaisuus tarjoaa digitaalisia turva-, hoito- ja hoivaratkaisuja sosiaali- ja terveydenhuoltoon sekä kotona-asumisen tueksi.

Toimitamme avaimet käteen –periaatteella kaiken, mitä tarvitaan – laitteista koulutukseen. Digitaaliset ratkaisumme perustuvat uusimpaan kehitystyöhön ja etähallittuun langattomuuteen. Paketti rakennetaan aina yksilöllisesti asiakkaan mukaan, ja ratkaisua voidaan muuttaa tarpeiden mukaan.

 

Esimerkkejä käytännön tapauksista, joissa Omni360 on apuna:

  • Akuutissa ensihoitotilanteessa otetaan tarvittaessa etäyhteys lääkäriin, joka seuraa reaaliajassa kameran kautta tilannetta ja konsultoi ensihoitajia.
  • Kotona asuva ikäihminen tietää, että saa halutessaan nopeasti etäyhteyden kodinhoitajaan, mikä lisää hänen turvallisuuden tunnettaan.
  • Omahoitaja ottaa päivittäin etäyhteyden asiakkaaseensa muistuttaen lääkkeiden otosta ja tarkistaen tilanteen.
  • Omainen osallistuu hoiva-ammattilaisen kanssa samaan aikaan vuorovaikutustilanteeseen, mikä helpottaa läheisen hyvinvoinnissa mukana olemista.
  • Palvelutalossa asuva saa parhaan mahdollisen hoidon ja turvan. Hoitotiedot ja historia ovat lääkärin käytettävissä heti tarvittaessa.

 

Tutustu etäkonsultaation varaus­järjestelmään:

Varaa aika palveluun. Voit tehdä ajanvarauksen ilman rekisteröintiä.

Etäkonsultaatio sopii erityisesti

  • Yksin asuvalle tai puolisoille ja heidän omaisilleen, omaishoitajille

  • Hoito- ja hoivahenkilökunnalle

  • Yksintyöskenteleville

  • Palvelutalot

  • Terveyskeskukset, kotipalvelut, kotisairaalat ja sairaalat

  • Muut terveyspalvelut, hoitopalvelutuottajat, vakuutusyhtiöt

8 hyvää syytä hankkia digitaalinen turvatekniikka ja seuranta

  • Varausjärjestelmä, joka muistuttaa potilasta joko sähköpostilla tai tekstiviestillä
  • Diagnooseja voidaan tehdä jo asiakkaan kotona
  • Asiakkaiden siirtely vähenee ja tartuntariski poistuu
  • Etälääkärit voivat suorittaa päivystyksiä
  • Kustannustehokas
  • Mahdollistaa kevyemmän asumismuodon
  • Moniammatilliset hoitomuodot
  • Omaisten osallistaminen turvallisesti

Omni360 täyttää neljä kriittistä vaatimusta

  • LUOTETTAVUUS

    Suojatut yhteydet asiakkaan, omaisen ja hoivahenkilön välillä oman MPLS –verkon ansiosta. Luotettavat yhteydet operaattorin tukemana, kuvayhteydellä tai ilman.

  • HELPPOUS

    Saat kaiken tarvittavan yhdestä paikasta tutulta yhteyshenkilöltä. Käyttö on tehty mahdollisimman helpoksi sekä asiakkaalle että hoitohenkilökunnalle. Valtakunnalliset tukipalvelut ovat nopeasti saatavilla.

  • KUSTANNOSTEHOKKUUS

    Hyvin toimiva etähoito – esimerkiksi lääkärien etäpäivystykset – säästää hoitohenkilökunnan resursseja. Erikoislääkäri pystyy osallistumaan asiakkaan hoitoon ja diagnosointiin huolimatta fyysisestä etäisyydestä. Varausjärjestelmä ja digitaaliset tietoalustat keventävät rutiineja.

  • LAATU JA NOPEUS

    Koska diagnooseja voidaan tehdä jo kotona, hoidon ennakointi ja aloitus nopeutuu. Hoitajien ja lääkärien välinen yhteistyö tehostuu. Asiakkaiden siirtely vähenee. Omaiset voidaan osallistaa paremmin mukaan.

Käyttäjän opastus

Asiantuntija/tekninen tuki Everon palvelusta.
Etäpalvelu sopimuksen mukaan.

Pienellä investoinnilla suurta turvaa. Räätälöimme jokaiselle asiakkaalle heidän tarpeisiinsa sopivan palvelukokonaisuuden.

Pyydä tarjous